یک زن ژورنالیسم نویس  ساده
یک زن ژورنالیسم نویس  ساده

یک زن ژورنالیسم نویس ساده

کتاب و داستان

لطفا مراقب خودت باش ..

شب رو خیلی زود خوابیده بودم  تقریبا ده شب برای همین صبح بهونه ای برای خوابیدن نداشتم شش صبحی آفتاب زده نزده تو رختخواب زیر پتوی گلبافت سبزم خودمو جابجا کردم موبایل مو  دستم گرفتم و.. آدمها خونواده گروهها رو رصد کردم گروه کودک پر وری همسر داری بچه های شعر و نویسنده  دوستان که آخرین ا نلاینشون کی بوده بعد یه سر به سایت و وبلاگ دوستان زدم ساعت هفت و نیم شده بود یهو یادش افتادم  چند روز بود آنلاین نبود آخه تو صحرای منا که  برقی نیست که موبایلشونو رو شارج کنن  اره درسته برگشتن هتل آخرین بازدید ش هم ساعت شش و پنج دقیقه صبح امروز بوده یهو یه حال خوب زیر پوستم جاری  شد یه فواران خوش یه حال عجیب انلاینهای دوست داشتنی  این یعنی خوبه و خوب بودنش حال من رو هم خوب میکنه عکسش رو چند بار نگاه کردم فکر کردم دلم براش تنگ شده دلم میخواد در او لین فرصت ببینمش و قصه منا و همه اتفاق ای اونجا رو از زبانش بشنوم از صدای گرمش از محشری که امسال اونجا به پا شده از غربت بچه مسلمانا که حتی تو مسلمونای کشور خودشونم غریبن از ظلم وهابیا از قصه مسلمانانی که اونارو مضحکه خودشون قرار دادن و مایه سرگرمی و لقلقه کلام اینروزهاشون  از غم و دلواپسی ه خونواده های چشم انتظار از سنگینی غم و بیخبریه ساعتهای   روز عید قربان خونواده ها از موبایل های خاموش در منا از حرفهای الکی بیخود ادم ها و سواستفاده اشون از موقعیت و اینکه آدمها هر کسی بنا به فهم و درک خودش صاحب نظر شده.. از اینکه مردم عزادار شدن به جای همدردی باهاشون حرفهای صد من غاز و بیخود و شر و ور میزنن از اینکه تا در مصیبتی گرفتار  نشی   سنگینی غم اش رو نمیفهمی دلم برای شنیدن حرفهاش و وقایع منا تنگ شده لطفا صحیح و سالم برگرد زود برگرد تا غدیر که میایی دلمان هزار بار خواهد مرد و زنده خواهد شد 

چشم انتظار تو... خواهرت 

نظرات 2 + ارسال نظر
.. یکشنبه 5 مهر 1394 ساعت 11:18

ان شاا... مسافرتان صحیح و سالم برگردد.

ممنونم

مگهان یکشنبه 5 مهر 1394 ساعت 08:27 http://meghan.blogsky.com

دل من هزار بار مرد ...خودم هزار بار مردم و زنده شدم و هنوز باید تا 7 روز دیگه تحمل کنم نبودنشون رو .......
من شرح ما وقع رو از مامان بابام شنیدم وحشتناک بوده ...امیدوارم عزیز شما وسط این ماجرا نبوده باشه و عذاب نکشیده باشه ...
زنده هامونم شهید بر میگردن امسال بس که رنج کشیدن ......

دیدن اسمت واسم خیلی جالب بود الان میام چرا شو واست مینویسم
امیدوارم ار ومتر شده باشی و عزیزانت صحیح و سالم برگردن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.