یک زن ژورنالیسم نویس  ساده
یک زن ژورنالیسم نویس  ساده

یک زن ژورنالیسم نویس ساده

کتاب و داستان

واقعیت زندگی ما بدون پوسته مجازی

میگه دنیای واقعی بهتر از مجازیه ادم باطرف مقابل احساساتش حیاش نجانبتش لحنش رفتارش پوشش و نگاهاش اشنا میشه    و خیلی از ادمها صرفا دنیای مجازیشونو دوست دارن برای همین حاضر نمیشن تو فضای واقعی زندگی و پیرامونشونم حاضر شن..داشتم فکر میکردم چه جالب از انگیزه این قصه بیخبربودم و شنیدن دیدگاه دیگران هم جالبه..و خودم همیشه معتقدم ظاهر ادمها خیلی چیزها رونشون میده ظاهر بعلاوه رفتار و نگاه و حتی پوشش.بعد با یکی از دوستان مجازی گروه اشنا شدم به اسم مهراوه کم حرف میزد و رفتارهاش غیر عادی بود و زیباترین عکس فشن و ارایشی رواز خودش توگروه گذاشته بود..عکس دختری شاد و با لبخندی رولبش ولی تموم مدت اصلا لبخند نمیزد خشک و رسمی نشسته بود..راستش اینجارو میخواستم یه طواریی واقعیش کنم  یه جورایی ازپوسته مجازی خارج شم ..شبیه دنیای واقعی با اسامی واقعی ..دنیای واقعی خوبه ادم بیشتر از حال دوستانش باخبر میشه دنیای مجازی ثبات نداره..نکنولوژی پایدار نیست..نیست... تا ببینم چطور میشه..

این کتاب واقعا جالبه از کتابخانه یک دوست امانت گرفتم..نویسندش لئونارد بیشاپ مروری بر  نوشته های  نویسنده های  بزرگ دنیاست
کتابش خیلی قشنگه وقتی کتابای  جالبو میخونم دلم میخواد مال خودم باشن...یعنی هر طور میشه یه نسخه شو تهیه  کنم..پسره کتاب اسکاول شینمو برده هنوز نیورده...بعید هم  میدونم رو نظام فکری سیاهش خیلی هم تاثیر گذاشته باشه آقا من کتابمو میخوام...اصلا تورو چه به اصلاح دیدگاه ادمها بانو!!
نظرات 1 + ارسال نظر
بیگی چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 13:56 http://beygi.loxblog.com/

فراوان درود ..

کتاب "درسهایی درباره داستان نویسی" اثر : لئونارد بیشاپ یکی از کتابهای خوب و موثر برای کسانیست که علاقمند به داستان نویسی هستند
این کتاب سالهاست که در آمریکا .. و بسیاری از کشورهای اروپایی بعنوان کتاب درسی مورد استفاده قرار گرفته
مطالعه ی این کتاب رو به شما تبریک میگم
پاینده باشی گرامی

بله دقیقا خودشه::


ممنونم...
بهرحال یه ایراداتی هم بلوگ اسکای دارهبی ایراد نیست..
بازم بلگفای خودمون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.