یک زن ژورنالیسم نویس  ساده
یک زن ژورنالیسم نویس  ساده

یک زن ژورنالیسم نویس ساده

کتاب و داستان

مخلصتیم خدا ممنون هوامو داری..

اینروزها خوش شانسیهای زیادی داشتم اتفاقهای خوب..با ادمهای جالبی اشنا شدم...با فعالان حوزه ادبیات...من زن خوش شانسی هستم و در دوره قشنگی از زندگیم قرار گرفتم..دوره جالبی.. از دیروز سرم دیگه درد نگرفته و خدارو شکر میکنم..خدایا شکر به خاطر همه نعمتهایی که بهم دادی همه شرایط خوب  اینروزها..خدایا شکر به خاطر همه موقعیتهای خوب...اینروزهارو دوست دارم..اروم و هیجان انگیز میگذررن...اینروزها هرجا گذرم میوفته دوستان خوبی پیدا میکنم..مریدان جالبی و اینها همه لطف خداست..به زنی که موهبتها و نعمتها و استعداهای زیادی رونصیبش کرده.و شرایطی روسر راهش گذاشت تا خودش رو محک بزنه..و اینهمه اتفاق  ..و اگه اینجور نبود..هیچ وقت نویسنده هم نمیشدم..تو دنیای دیگه ای غرق میشدم..دنیای تجملات دنیوی..خب جای شکر داره..همه شرایط زندگی من رو به اینجا رسوند..به جایگاهی که اینروزها دوسش دارم...

نظرات 2 + ارسال نظر
پرواز دل شنبه 6 تیر 1394 ساعت 14:31

ان شاالله..

توکل به خدا..

پرواز دل شنبه 6 تیر 1394 ساعت 11:54

مخلصتم خدا
با نام .. لینک شدید
خوش شانسیهای من:
1 - پذیرفتن دین محمد (ص) با دل چون با عقل قدرت درکش را نداشتم
2- آخرین فرد قبول شده در کنکور
3- به دست آوردن همسر دلداده و زیبا در سن بیست و دو سالگی که هنوز هم بعد از سیزده سال عاشق همیم
4-صاحب فرزند دختر شدم و رزق و روزی وافر به زندگانی ام روانه شد
5- در سال 93 به لطف خدا در یک مقطع زمانی خاص هم وبلاگمان شانسی اول شد و سه مرحله جانانه از آن قدردانی شد و هم شانسی به خواست خدا خانه ای قسمتمان شد که
از دو خواب (خانه قبلی)به 4 خواب افزایش پیدا کرد به انضمام حیاط و باغچه در منطقه خوبی در تهران
حالا خوش شانسیای شما؟

خداروشکر انصافا خوش شانسید و تبریک میگم
من؟ خب اگه بخوایم بگیم خوش شانسیم اینه معمولا استعداد خوبی دارم و از عهده خیلی کارها بر میام که خیلی ها اصلا بهش فکر نمیکنن یا نمیتونن خوش شانسیم شاید داشتن یه دختر سالمه و همین نوشتن و اینروزها هم کمی روزنامه نگاری میکنم.. و چیزای دیگه هم دست چاپ دارم اینا اتفاق ای خوب زندگی مه اصولا مورد توجه همه هستم کاری به دنیا و آدمهایش ندارم و درمجموع از اینکه خدا منو این شکلی یعنی آروم مهربونو رمانتیک( البته به گفته دوستان و خانوادم )و مستعد آفریده خدا رو شاکرم خوش شانسیه خاص دیگه ای هم ندارموبلاگمم که مثه شما هنوز برنگشته البته به اندازه شما خوش شانس نیستم ولی سعی میکنم خوش شانسیهای بیشتری رو جذب کنم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.