یک زن ژورنالیسم نویس  ساده
یک زن ژورنالیسم نویس  ساده

یک زن ژورنالیسم نویس ساده

کتاب و داستان

زنی وبلاگ نویسم من

تو لاینم نوشتم بلگفا هم آخر  باز شد!!اما  فک نمیکنم دوسه  نفری که اونجا منو میخونن متوجه بشن بلگفا باز شد یعنی چی؟وبلاگنویسی یعنی چی؟یعنی چی من اهل کپی پیس نبودم و همه این یک ماهی که گوشیه اندروید خریده بودم اونجا شبیه وبلاگم مینوشتم..و چقدر لذت میبردم..اونجا هیجکس نمیدونه وبلاگ نویسی یعنی چی..و اشک الان توی چشای من  یعنی چی..ادم باید یه جایی بنویسی .که حالتو بفهمن..و من دیگه تو لاینم نمینویسم..حتی توهمون لاین دورافتاده تنها که فقط مجموع بازدید کننده هاش سه نفر بودن که خودنشونو ملزم به لایک کردنم میدونستن...



و

و وقتی روزی چند بار پست میزاشتم...اصلن منو نمیخوندن فقط لایک میکردن..وقتی ازش ون میپرسیدم همه روخوندیدن!!لایک کردین میخندیدن میگفتن نه ..

نظرات 3 + ارسال نظر
مجید مویدی چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 21:14 http://majidmoayyedi.blogsky.com

سلام
خوب میفهمم چی میگید.
راستش یکی از دلایلی که حتی المقدور طرف این قضایا(لاین و وایبر و اینها) نمی رم همین قضیه ست.
هنوز کسایی پیدا میشن که وبلاگ نویس و وبلاگ خون هستن. فضای وبلاگ رو خیلی دوست دارم.
چند تا از نوشته هاتون رو خوندم. دوست داشتم. ممنون

سلام ممنونم بله ما وبلاگ نویسها اینجا رو با هیج دنیای مجازی دیگه نمیاد نیم مقایسه یا عوض کنیم اما خب نمیتونیم فضاهای دیگه رو هم نفی کنیم مجبوریم البته من خودم فقط در چند مجموعه ادبیاتی و شعر عضو هستم با اینکه دو ماهی بیشتر نیست هی از اون فضاها فاصله میگیرم..
اومدم وبلاگتون بنویسم ممنونم منو خوندید اما کد رو اشتباه میزد

shirin یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 14:16 http://rozegar-khosh.blogsky.com

جنس آدم هایی که تو لاین و وایبرن با افرادی که وبلاگ می نویسن خیلی فرق داره . اصلا این دو محیط رو نمی شه با هم مقایسه کرد .
موفق باشیذ

بله درسته دقیقا

سید یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 11:08 http://www.land-afg.blogsky.com

سلام
لاین و وایبر مال کسانیه که تنها دنبال پر کردن خلاء های کاذب و تنهایی و صحبت کردن با انسان های مجازیه.
بیشتر هم این بیماری(شبکه های اجتماعی) تو خانوم هی خانه دار محرزه و به جنون کشیده شده
+خودمونیم مردم مام بی جنبه ان
+با اجازه لینک تون کردم

میشه گفت ابزارها مدرنیته شدند اما آدمها و فرهنگ جامعه نه متاسفانه..

ممنونم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.